Мета : розширити знання учнів про шляхи формування міцного колективу,узагальнити значимість слова « дружба ». Навчити школярів ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими, розкрити перевагу доброти над байдужістю. Вчити виявляти турботливе ставлення до інших, висловлювати свої думки, знаходити конструктивні засоби вирішення проблемних ситуацій. Розвивати у дітей критичність по відношенню до себе і товаришів. Сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків. Формувати в учнів чуття єдності з колективом. Виховувати повагу до товаришів , почуття відповідальності за свої слова і вчинки.
Обладнання : столики, розташовані півколом, квіти, скатертини , музика.
Випереджувальне завдання : твір – роздум « Мій клас і його проблеми»
Епіграф :1. Поспішайте робити Добро !
Народна мудрість.
2. Хто не вивчив людини в собі, ніколи не досягне глибокого знання людей.
М. Чернишевський.
3. Життя – не торований шлях. Воно все у вибоїнах. Якщо спіткнешся – намагайся не впасти. Підніматися буде набагато важче.
Л. Сохань.
4. Тільки тоді станеш Людиною, коли навчишся бачити людину в іншому.